Ugdymo proceso metu (kovo-gegužės mėnesiai) penktų klasių mokiniai kartu su mokytojais parengė ir įgyvendino projektinius darbus, vadovaudamiesi progimnazijos projektinio darbo aprašu, kurio tikslas - įtraukti mokinius į aktyvų problemų sprendimą ir ugdyti STEAM veiklai aktualias kompetencijas.
Mokiniai, padedami mokytojų, tyrė: mašinėlės masės įtaką judėjimo greičiui, popierinio lėktuvėlio lankstymo būdo įtaka skrydžio trukmei/nuotoliui, vandens kiekio įtaka garso tonacijai, analizavo pusiausvyrą gimnastikoje ir matematikoje, kūrė Raseinių kultūros paveldo objektų maketus, aplinkoje ieškojo romėniškų skaičių.
Darbo rezultatais džiaugėsi ne tik mokiniai ir jų mokytojai, bet ir kiti mokyklos bendruomenės nariai.
-
- Paskelbta: 2022-06-20
- Kategorija: Projektinė veikla
Ar teko kada nors matyti beždžionę su lagaminu, pilnu matematikos užduočių? -
- Paskelbta: 2022-06-17
- Kategorija: Projektinė veikla
Stebuklas... Dažnas išgirdęs šį žodį susimąstytų apie skraidančius žalius žmogel... -
- Paskelbta: 2022-06-17
- Kategorija: Projektinė veikla
2021-2022 mokslo metais, anglų kalbos mokytojos A. Abromavičienė ir L. Ivoškienė... -
- Paskelbta: 2022-06-14
- Kategorija: Projektinė veikla
Esu Raseinių Šaltinio progimnazijos mokinė, šeštokė Greta. Neseniai grįžome iš į... -
- Paskelbta: 2022-06-06
- Kategorija: Projektinė veikla
Mūsų mokykla kaip asocijuotas partneris, atsakingas už patirties ir gerųjų prakt... -
- Paskelbta: 2022-06-02
- Kategorija: Projektinė veikla
4a klasės mokiniai dalyvavo eTwinning projekte „Aš esu lietuvis“, kuris prasidėj... -
- Paskelbta: 2022-05-06
- Kategorija: Projektinė veikla
Fizinis aktyvumas yra vienas iš daugelio veiksnių, darančių teigiamą įtaką sveik... -
- Paskelbta: 2022-04-10
- Kategorija: Projektinė veikla
Šeštokai šį pavasarį pasitinka su nauja patirtimi. Jau visą mėnesį ant biologijo...