Ar mokame gyventi tvariai?

Per projektinę veiklą gimsta originalios idėjos, įžvalgos, todėl Raseinių Šaltinio progimnazijoje labai svarbi STEAM idėja.

Ketvirtokai vykdė projektą ,,Ar mokame gyventi tvariai?“. Projekto tikslas – iš senų, nenaudojamų daiktų sukurti naujus, originalius statinius, objektus.

Projekto metu mokiniai virtualiai susipažino su atliekų perdirbimu, dalyvavo atliekų kultūros egzamine. Diskutavo, kaip gali jie, ketvirtokai, gyventi tvariai.

Subūrę bendraminčių komandą, padedami tėvelių, dirbdami savarankiškai, sudarė veiklos planą – algoritmą ir pradėjo kūrybinį procesą, kuris neatsiejamas nuo atvirumo ir daugelio gyvenimo sričių išmanymo. Taigi, čia persipynė matematika, inžinerija, technologijos, dizainas, moksliniai eksperimentai. Savo sukurtus darbus vaikai pristatė klasės draugams. Originaliausi darbai: elektrinis žaidimų kauliukas, drono-automobilio hibridas, baterijomis varomi automobiliai, nuotolinio valdymo hidraulinis kranas, masažinis pėdų kilimėlis, šaudyklė, taupyklė, Eifelio bokštas, lauko šviestuvai, dėtuvė daiktams.

Kūrybinis, tiriamasis procesas padeda ugdyti mąstančią asmenybę, gebančią integruotis į dinamišką aplinką. Tikime, jog pasodintas tvarumo daigas prigis ir skleisis.

Autorius:
V. Barakauskienė, R. Aginskienė, L.Vaigauskienė

Nuotraukos:
V. Barakauskienė, R. Aginskienė, L. Vaigauskienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas