Progimnazijos direktorė kartu su pavaduotoja Jolanta dalyvavo dviejų dienų stažuotėje Norvegijoje. Jos metu lankėsi mokymosi analitikos taikymo ugdyme „LearnLab“ atstovybėje.
LearnLab atstovybėje aiškinomės, kaip, naudodami technologijas, galime matuoti mokinių ugdymo kokybę, o ne kiekybę, giluminį mokymąsi ir supratimą, o ne faktų atkartojimą.
Dalyvavome diskusijose apie dirbtinio intelekto ir analitikos galimybes švietimo srityje. Supratome, kad dirbtinis intelektas ir mokymosi analitika yra puikūs įrankiai, kurie gali būti nieko verti, jei bus siekiama nesuprantamų tikslų.
Susipažinome su dirbtinio intelekto ir mokymosi analitikos taikymu Norvegijos mokyklose.
Pokalbiuose su Norvegijos mokyklos vadovais ir mokytojais atsiskleidė, koks svarbus yra visuminis požiūris į diegiamas inovacijas. Tai ne vienkartinė veikla vieno mokytojo pamokoje, o sistema, apimanti lyderystę, susitarimus ir laisvę veikti.
-
- Paskelbta: 2021-02-14
- Kategorija: Aktualijos
Penktokai susipažino su Užgavėnių persirengėlių istorijomis, jų vaidinimais, tra...